Ligging en bereikbaarheid

Bezoekadres

Campus Beernem

Psychiatrisch Ziekenhuis
Psychiatrisch Verzorgingstehuis De Knop & De Loot
Reigerlostraat 10
8730 Beernem

Bekijk op de kaart

Campus Torhout

Psychiatrisch Verzorgingstehuis
De Ent
Aartrijkestraat 60 A
8820 Torhout

Bekijk op de kaart

Parking

Het PC Sint-Amandus in Beernem heeft verschillende bezoekersparkings. Er zijn op verschillende plaatsen op de campus parkeerplaatsen beschikbaar voor personen met een handicap of om iemand op te pikken of af te zetten. Op de centrale parking is er ook een overdekte parking voor motoren. Op het domeinplan van het Psychiatrisch Centrum in Beernem vind je een overzicht van alle parkings.

Foyer

Bezoekers kunnen terecht in de Foyer (in de Feestzaal) voor een drankje en een hapje.

  • Elke dag open van 14.00 tot 17.00

Bezoek

Bezoekers zijn van harte welkom. Om de behandeling en herstelproces van de cliënt te respecteren, is het aangewezen om een bezoek steeds met de cliënt te bespreken, en om rekening te houden met de bezoekuren.

Bezoekuren

De bezoekuren van de organisatie verschillen van afdeling tot afdeling. Bekijk de contactinformatie in het zorgaanbod en woonaanbod. Je kan ook bellen of mailen naar het Psychiatrisch Centrum in Beernem.

Een brief sturen?

Wil je een cliënt een brief sturen, vermeld dan de naam van de cliënt en van de afdeling.

Naam en Voornaam van de cliënt
Naam van de afdeling
PC Sint-Amandus
Reigerlostraat 10
8730 Beernem

Heb je een vraag?

Als je snel een antwoord wil, neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen.

Het antwoord op je vraag niet gevonden? Bel of mail ons:

Heb je bemerkingen, suggesties of klachten?

We vinden het belangrijk dat je bemerkingen, klachten of suggesties tot bij ons komen. Wil je iets melden dat beter kan? Loopt iets niet zoals gewenst? Voor bemerkingen, klachten of verbetersuggesties over de opname, de begeleiding, de afdelingswerking kan je in eerste instantie terecht bij het team, de leidinggevende of de arts van de afdeling.

Als je van mening bent dat je bemerkingen, suggesties of klachten nog onvoldoende beantwoord zijn, kan je een afspraak maken met de directie via telefoon of e-mail:

Je kan ook contact opnemen met de externe ombudspersoon, die volledig onafhankelijk van het ziekenhuis werkt. De ombudspersoon zal samen met jou op zoek gaan naar een bevredigende oplossing.